4 Ocak 2008 Cuma

109'un 20'si


Bugün internette gezerken Beyazperde'de de alıntı olarak verilmiş bir listeye rastladım. Kaynak ise indieWIRE.Kuzey amerikanın 109 eleştirmenine sorulmuş ve 2007'nin en iyi filmleri olarak aşağıdaki liste ortaya çıkmış. Ben de bu siteyi şu ana kadar bilmediğim için merak ettim ve bu listeyi ortaya çıkaran siteye bir bakıyım dedim. Peki ya ne gördüm. Bir sinema sitesi ve estetik adına hiç bir şey bulamadım ortada. Her neyse siteyi de merak ederseniz bir bakın.

Liste için;

1 There Will Be Blood
2 Zodiac
3 No Country for Old Men
4 Syndromes and a Century
5 4 ay, 3 hafta, 2 gün
6 I'm Not There
7 Korkak Robert Ford’un Jesse James Suikastı
8 Colossal Youth
9 Killer of Sheep
10 Offside
11 Kara Kitap
12 Once
13 The Diving Bell and the Butterfly
14 Şark Vaatleri
15 I Don't Want to Sleep Alone
16 Regular Lovers
17 Yaratık
18 Southland Tales
19 Into the Wild
20 Ratatouille

0 yorum:

EN TEPEYE ;)<<